Kursy

Fotografia Reklamowa w 3-mce

Start:
od 13 i 14-10-2018
Zapisy do:
30.09.2018
Godzina szkolenia:
ok. 10.00-16.00
Czas trwania:
90 godzin zegarowych
Tryb spotkań:
weekendy
Dzień zajęć:
Sobota, Niedziela

FOTOGRAFIA STUDYJNA - PRODUKTU - BIZNESOWA - BEAUTY - FOOD - WNĘTRZA - FASHION - OBRÓBKA


DLA KOGO JEST TEN KURS?


Fotografia Reklamowa to szkolenie kompleksowe, zapewniające uczestnikom opanowanie najważniejszych umiejętności fotograficznych poszukiwanych na rozwijającym się rynku internetowym. Najpewniej bowiem właśnie w internecie znajdzie się wykonywana przez Was praca. Każda branża potrzebuje fotografii, obraz to obecnie podstawowy język komunikowania się w sprzedaży usług i produktów. Dlatego w programie szkolenia ujęliśmy kluczowe dziedziny fotografii. Rozpoczniemy od podstaw pracy w studio, przejdziemy przez specyfikę najbardziej technicznego działu jakim jest fotografia produktu, by poznać następnie techniki pracy z człowiekiem w ramach fotografii portretu biznesowego oraz fashion. Kolejnym etapem będzie twórcze food foto oraz trudna sztuka fotografii wnętrz. Część z tych tematów będzie rozwinięta również o obróbkę i niezbędne powarsztatowe konsultacje.

Jeżeli nie znacie podstaw, nic nie stoi na przeszkodzie, by dołączyć do grupy. Zadbamy o Twoje podstawy, koniecznie nam to jednak zakomunikuj. Grupa obejmie maksymalnie 10 osób, nie musisz się zatem obawiać o komfort pracy. Koszt zajęć jest przy tym wyjątkowo atrakcyjny w porównaniu z potrzebą realizowania proponowanej tematyki odrębnie w postaci różnych warsztatów.

Koniecznie zapoznajcie się również z pracami prowadzących. To wysokiej klasy specjaliści w swojej dziedzinie, współpracujący z takimi magazynami jak Marie Clar, Elle, Twój Styl, Dom&Wnętrze oraz agencjami fotograficznymi.















OFERTA DLA FOTOGRAFÓW, SKLEPÓW INTERNETOWYCH, HOBBYSTÓW



DLACZEGO Z NAMI?

  • instruktorzy z ogromnym doświadczeniem w fotografii reklamowej!
  • fotografia: studyjna, produktu, fashion, portret biznesowy, beauty, food, wnętrza, obróbka!
  • 90% zajęć w formie ćwiczeń!
  • ponad 8000 wyszkolonych osób!
  • zajęcia w profesjonalnym studio fotograficznym
  • niewielkie grupy uczestników - do 10 osób
  • na zakończenie kursu otrzymasz Dyplom i ZAŚWIADCZENIE MEN
  • jedynie my z branży posiadamy Akredytację Kuratorium Oświaty, mamy zarejestrowaną Placówkę Oświatową, szkolimy dla dużych (ORANGE, HP, PKO BP...) i wielu małych firm. Prowadziliśmy również zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
  • gorąca kawa i herbata :)

Nasza szkoła zapewnia wysokie wymagania dydaktyczne potwierdzone Akredytacja Kuratora Oświaty oraz wpisem na listę placówek Edukacyjnych MEN.

CENA KURSU ZAWIERA



INFORMACJE ORGANIZACYJNE

dni zajęć
sobota i niedziela

godziny zajęć
ok. 10.00-17.00


miejsce zajęć
ul. Taczaka 10, Poznań


PREZENTY DLA SŁUCHACZY



PROGRAM


Program opisany w trzeciej zakładce strony przerabiany będzie w następujących blokach tematycznych:


STUDIO OD A DO Z
(10h)
PRODUKT
(24h)
PORTRET BIZNESOWY
(6h)
Michał Kowalczuk
Cezary Hładki
Michał Kowalczuk

FOOD PHOTO
(12h)
FASHION
(16H)
WNĘTRZA
(12h)
Michał Kowalczuk
Cezary Hładki
Cezary Hładki

BEAUTY
(6h)
DODATKOWA OBRÓBKA
(4h)
Michał Kowalczuk
Cezary Hładki


Ceny

Zapłata przed rozpoczęciem kursu
2850 PLN
Całość: 2850 PLN
Zapłata w 3 ratach
3150 PLN
I rata: 1050 PLN
II rata: 1050 PLN
III rata: 1050 PLN
100 zł rabatu dla wszystkich naszych kursantów

ZAPISY:

  • aby się zapisać wypełnij formularz (kliknij ZAPISZ SIĘ w górnym rogu) i dokonaj wpłaty
  • następnie w ciągu 4 dni dokonaj wpłaty - numer konta otrzymasz mailem po wypełnieniu formularza
  • minimum do uruchomienia grupy to 6 osób
  • w przypadku pytań prosimy o kontakt na kontakt@kursfoto.pl lub następujące telefony:
    • Poznań i Wrocław: 790-777-001
    • Katowice, Kraków, Łódź, Warszawa, Gdańsk: 533-944-288

PO ZAPISIE:

  • na 5-7 dni przed rozpoczęciem kursu otrzymasz od nas mailem informacje organizacyjne
  • dzień przed spotkaniem przypomnimy adres studia i prześlemy mapkę z jego lokalizacją
  • pamiętaj, by już na pierwsze zajęcia zabrać aparat, pustą kartę pamięci i naładowaną baterię
  • dane do faktury należy dostarczyć drogą mailową na adres Biura Obsługi Klienta w ciągu 7 dni od dokonania płatności

CHCESZ KUPIĆ KURS NA PREZENT?

  • chcesz dać kurs w prezencie?
  • kliknij w umieszczony obok baner i przeczytaj warunki korzystania z vouchera
  • następnie wypełnij zamieszczony tam formularz i dokonaj wpłaty na przesłane konto
  • zwrotnie prześlemy Ci ozdobne zaproszenie zgodnie z danymi, które umieściłeś w formularzu

W programie przewidziano następujące zagadnienia:


1. Praca w studio od A do Z - czyli wstęp do fotografii reklamowej


  • Prezentacja wyposażenia studia i omówienie jego działania:
    • lampy błyskowe: parametry, właściwości, obsługa
    • akcesoria do lamp: modelowanie światła
    • wyposażenie dodatkowe studia (softboxy, blendy itp.)


  • Aparat fotograficzny i jego praca w przestrzeni studyjnej
    • synchronizacja z migawką aparatu
    • sposoby wyzwalania lamp błyskowych (kostka+kabelek, radiowyzwalacz, podczerwień)
    • wyzwalanie wielu źródeł światła (z użyciem zewnętrznej lampy błyskowej aparatu)
    • ogniskowa i odległość od modela a charakter zdjęcia


  • Metody pracy z oświetleniem (wykonywanie zdjęć z poszczególnych metodach):
    • middle-key - średni klucz
    • high-key - wysoki klucz
    • low-key - niski klucz


  • Praca ze światłem (wykonywanie zdjęć):
    • zmiękczanie światła (softboxy, parasolki),
    • likwidacja cieni przy różnych ustawieniach modela (blenda, ustawienie lamp - proporcje błysku użytych lamp, zmiękczacze)
    • modelowanie światła (czasza, strumienica, plaster miodu)
    • zdjęcia w kontrze
    • operowanie kontrastem oświetlenia


  • Indywidualna praca z modelką:
    • Ty kierujesz, instruktor doradza,
    • uczestnicy wykonują rolę asystentów,
    • każdy ma pełnych 30 minut.

2. Fotografia produktu

  • Jak nauczyć się świecić?
    • wyposażenie studio: lampy, światło ciągłe, błyskowe
    • wykorzystywana optyka, obiektywy
    • aparaty do fotografii produktowej
    • programy do obróbki cyfrowej


  • Światło: czym jest dla fotografa?
    • jasność, kolor, kontrast
    • światło bezpośrednie, odbite
    • pochłanianie


  • Ćwiczenia: podstawy oświetlenia
    • reprodukcje zdjęć, obrazów
    • zmiana położenia światła i aparatu - wpływ na zdjęcia
    • reguła 45 stopni
    • zastosowania odbicia światła rozproszonego oraz cienia do podkreślenia faktury


  • Ćwiczenia: faktury materiałów
    • obiekty o czarnej fakturze
    • obiekty o mieszanej fakturze
    • zwiększenie ekspozycji lamp
    • zwiększenie ilości świateł


  • Ćwiczenia: obiekty trójwymiarowe
    • podkreślenie kształtu i konturu
    • wskazówki wzrokowe, zniekształcenie perspektywiczne
    • obiektywy a zniekształcenia obrazu
    • wielkość światła a kontrast
    • podkreślenie charakteru światła
    • używanie cienia do wprowadzania głębi
    • osadzenie przedmiotu, kontrola cienia
    • elementy odbijające światło, blenda
    • głębia w tle
    • kontrola światła wpadającego przez obiektyw


  • Ćwiczenia: obiekty obłe, tonalność zdjęcia, głębia formy przedmiotu
    • oświetlenie płaskie, boczne
    • detale powierzchni


  • Ćwiczenia: metal
    • płaski metal
    • forma wizualizacji metalu, jasny czy ciemny
    • klucz oświetleniowy: jasne odwzorowanie metalu
    • klucz oświetleniowy: ciemne odwzorowanie metalu
    • gradacja dla oświetlenia metalu
    • pudełka o charakterze metalu
    • oświetlenie metalu a tło (białe, czarne)


  • Ćwiczenia: szkło cz.1
    • przezroczystość szkła: możliwe problemy
    • tworzenie zarysu krawędzi szklanych obiektów
    • metoda jasnego tła
    • sekwencja pracy ze szkłem: wybór tła, ustawienie światła, ustawienie aparatu, wykonanie zdjęcia


  • Ćwiczenia: szkło cz.2
    • metoda ciemnego tła
    • jasne podkreślenia kształtu szkła
    • uwydatnienie powierzchni szkła
    • plamy światła
    • manipulacja tłem i horyzontem
    • płyn w obiektach szklanych: niechciana soczewka
    • etykiety na szklanych obiektach: papier a szkło


  • Ćwiczenia: skrajności
    • białe obiekty na białym tle
    • czarne obiekty na czarnym tle
    • manipulacja tłem
    • rodzaje tła: papier, plastik.


3. Portret biznesowy

  • kontakt z klientem, czyli ustalenie:
    • czego się spodziewa na zdjęciu końcowym
    • jak fotografowana osoba ma się przygotować - ubiór
    • czy zdjęcia będą realizowane w studio czy przestrzeni biurowej


  • Przygotowanie do zdjęć
    • wizaż
    • stylista - kiedy jest niezbędny


  • Rodzaje oświetlenia:
    • klasyczne ustawienie światła przy fotografii biznesowej
    • korzystanie ze światła zastanego
    • mieszanie światła zastanego z błyskowym


  • W ramach powyższych tematów zostaną zrealizowane 2 sesje zdjęciowe



4. Fotografia beauty i praca z wizażystką


    • jak powinna wyglądać współpraca wizaż-model-fotograf
    • przygotowanie do sesji
    • pomysły na ciekawą stylizację modeli
    • testowanie różnych ustawień światła oraz stylizacji modelki


5. Fotografia jedzenia

Dzień I

  • Wprowadzenie
    • nieco o trendach w fotografii kulinarnej
    • packshot, a fotografia kulinarna - różnice
    • sprzęt... czyli z czym najlepiej pracować, cy jest tak ważny?
    • oświetlenie - naturalne czy błyskowe?
    • kompozycja - znacie reguły? krótko je przypomnimy, ale pokażemy też, że warto je łamać
    • głębia ostrości - kiedy zdecydowanie nam przeszkadza
    • poszukiwanie perspektywy


  • Zaczynamy ćwiczenia!
    Uwaga! Każdą potrawę fotografujemy przy świetle ciągłym i naturalnym i świetle błyskowym. Jeśli grupa zdecyduje inaczej, ograniczymy się do jednego typu oświetlenia.
    • proste produkty/potrawy - od czegoś trzeba zacząć - zrealizujemy tu kilka różnych ujęć żywności prostej, ale ciekawie...
      zdjęcia produktów (orzechy, pomidory, owoce, pralinki, czekolada, etc.) w różnych wersjach kolorystycznych (biały, czarny, kontrast i akcent kolorystyczny) na surowym tle.
    • trudniejsze aranżacje - ten sam produkt/danie można prezentować w wersji surowej, ale i bogatszej w otoczeniu - jak dobierać dodatki? jak wydobyć kolor, fakturę?

Dzień II

  • ćwiczeń ciąg dalszy, praca z innymi produktami (sugestie kursantów?)
  • własna aranżacja kursantów z dostępnych zasobów produktowych i gadżetowych
  • prosta obróbka przykładowych zdjęć - w jakim stylu obrabiamy lifestyle, a w jakim komercyjne realizacje, kadrowanie na bloga, Instagrama, Facebooka



6. Fotografia fashion

  • Wprowadzenie do fotografii fashion:
    • lookbooki, sesje wizerunkowe, sesje fashion edytorialowe i kreacyjne - przykłady zdjęć najbardziej znanych fotografów fashion, znanych marek i kampanii reklamowych
    • tfp a komercja
    • kompozycja i dobre kadrowanie
    • różne sposoby na pozowanie fashion - od minimalizmu po efekty kreacyjne


  • Fashion - od planowania po realizację
    • skąd czerpać inspirację i jak je katalogować
    • kto jest w ekipie do realizacji sesji potrzebny, gdzie szukać współtwórców sesji (wizażystów, fryzjerów, stylistów, projektantów, modelek), jak konstruować zapytania o współpracę
    • potrzebne umowy - czemu są potrzebne i co w nich powinno się znaleźć
    • planowanie wizji sesji - moodboardy, storyboardy, facecharty
    • dobór miejsca i modeli
    • kontakt z ekipą i rozplanowanie pracy podczas całej sesji
    • dlaczego fotograf powinien brać udział w każdym aspekcie przygotowań i realizacji ( od miejsca, wizażu itd aż po same zdjęcia)
    • przygotowanie do współpracy z ekipą - co uzgadniać, na co zwrócić uwagę, jak się komunikować
    • przygotowanie do pracy z modelami - co fotograf powinien przekazać modelom przekazać przed sesją
    • kreowanie planów zdjęciowych do sesji fashion


  • Narzędzia do pracy podczas sesji - omówienie światła, sprzętu


  • Sesja z modelką (minimum 3 sesje zdjęciowe)
    • jak pracować z modelką - metody na najlepsze przedstawienie sylwetki, tajniki najlepszych póz, dobra prezentacja nie tylko postaci, ale również stylizacji
    • sesja w stylu fashion - zdjęcia całej sylwetki, zbliżenia, avangardowe ujęcia
    • indywidualna praca z modelką - Ty kierujesz, instruktor doradza


  • Zajęcia z postprodukcji
    • spójność sesji i kadrów - istotny element w wybieraniu zdjęć
    • obróbka zdjęć fashion w programie graficznym - najpotrzebniejsze narzędzia i metody oraz triki podnoszące atrakcyjność zdjęcia


7. Fotografia wnętrz

Zajęcia będą przeprowadzone w przynajmniej dwóch wnętrzach.

  • zasady kompozycji, kadr i ujęcia
  • jak fotografować – przykłady zdjęć
  • co zrobić z "krzywymi" ścianami
  • fotografia wnętrz i home staging
    • home staging - co to jest i w jakim celu
    • przygotowanie pomieszczenia ze specjalistka od home stagingu
    • praca ze światłem we wnętrzu
    • widok za oknem
    • jak fotografować małe pomieszczenia
    • panorama


8. Obróbka zdjęć

Nad obróbką będziemy pracowali na bieżąco podczas każdego zjazdu. Każdy z rodzajów fotografii wymaga innych działań w programie do obróbki. W przypadku braku znajomości podstaw obsługi photoshopa udostępnimy materiały do samoszkolenia.

Legenda dla terminarza kursu ogólnego
  • poniedziałek
  • wtorek
  • środa
  • czwartek
  • piątek
  • sobota 10.30-13.30
  • sobota 13.45-16.45
  • niedziela
s - Start nowej edycji, pierwsze zajęcia grupy.
sp - spotkanie informacyjne
w - spotkanie z wykładowcą ASP dla wszystkich grup
p - sobotni plener wyjazdowy dla wszystkich grup
październik
13-14

październik
27-28

listopad
24-25

grudzień
1-2

grudzień
15-16

styczeń
19-20

styczeń
26-27



Wszelkie Prawa Zastrzeżone Kursfoto.pl 2006-2022 | Polityka prywatności i cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem